Jarní Otava na Čenkárně - 14.4.2013
Přidal/a Medved dne 16.04.2013 16:47:57
Účastníci: Klasik, Sopťa, Medvěd, Vendy, Rosňa, Mour, Bodlina, Michal, Jolana, Pajda, Kašpy, Kody, Rarach, Davoš, Mourek, Dežo, Kníže, Ježek, Martík, Kuliočko a Jirka.

V neděli ráno jsme se sešli na klubovně. Naložili jsme lodě a vyrazili na Otavu. Když jsme přijeli na Čekárnu tak jsme se šli podívat k soutoku Vydry a Křemelné kde se jeli závody ve sjezdu. Klasik se šel zeptat pořadatele v kolik jede poslední loď. Zjistil, že za hodinu a tak se jdeme rychle se převléci, odvézt auta a hurá na vodu. Při první jízdě jsme hned na začátku viděly jednu singlířku, která měla zlomenou ruku, tak jí Mour pomohl převést na druhý břeh k silnici a jeli jsme dál. Při první jízdě se cvak Mourek s Jirkou na americe. Druhou jízdu jsme jeli bez Kuliočka, Deža, Jirky, Knížete a Michala kterého bolely záda. Při druhé jízdě už to bylo lepší a tak jsem si víc věřil. Když mi Kašpy nadjíždí, tak se nebojím, ale občas stejně jo. :-) V jedné zátočině jsme s Kašpym najeli špatnou cestu ještě nám svítilo sluníčko do očí a tak jsme nemohli skoro vidět kameny a zrovna jsme najeden najeli. Kašpy se necvakl, ale já jo. Když jsem se cvak tak mě nějaký kámen praštil do hlavy dost to bolelo, ale zvedl jsem. Pak jsme jeli až k Rotaflexu bez cvaknutí. U rotaflexu jsem zajel do vracáku kde byla Rosňa. Říkám Rosňe doufám že se necvaknu a že se nepraštím do kamenů. Tak vjíždím do té vlnky a najednou jsem se zase cvak a nejenom, že jsem se cvak, ale znova jsem se praštil o kameny zvednout to nešlo tak z ničeho nic zaklepu na loď jako v bazenu při eskymácích, aby mě jeli zachraňovat :-) Nikdo nejel a tak vytrhnu šprajdu a už plavu. Méďa už mi jede na pomoc. Na loď mi vylézt nešlo a tak mi Méďa chyt za vestu a pomoh mi dostat se na loď. Odvez mě ke břehu, běžím si pro pádlo k Rosně, která mi ho zachránila a pro kajak pod Rotaflex. Pak jedem do Rejštejna kde před jezíkem mi Klasik s Kašpym říkali ať jedu za nima, ale najel jsem špatně a málem jsme se zase cvak, ale vyleh jsem to. Na břehu fotili Michal a Vendy. Když jsem vylézal z kakaju tak jsem ještě spadnul do vody :-) ale to už mi nevadilo. Jdu se převlíct, pomoct naložit lodě a vyrážíme na loděnici. Hned za Rejštějnem nám do cesty vběhla srnka a pak jsem usnul. Na loděnici jsme vyložili loďe a jeli domů.
Zapsal Davoš 16.4.

V neděli jsme se sešli u loděnice asi v devět hodin. Tam jsme naložili pádla, lodě a vyjeli jsme na trénink na Otavě. Přijeli jsme tam asi v půl dvanácté. Poté jsme se šli zeptat na start, kdy odjede poslední loď. Vyjeli jsme asi ve dvanáct čtyřicet - po nějaké době - jsme dojeli do cíle, kde na nás čekala auta. Nasedli jsme a jeli zpátky na start, odkud někteří jeli druhou jízdu. Pár nás ale nejelo, protože nám byla zima nebo jsme už prostě nechtěli jet. Po nějaké době jsme jeli zase zpět do Plzně.
PS: Bylo to hezké až na to, že bylo málo vody a hodně kamenů :-o
Zapsal Jirka 16.4.

14.4.2013 jsme byli na Otavě. Měli jsme na klubovně sraz v 8:30. Tam jsme naložili lodě a odjeli jsme na soutok Vydry s Křemelnou, kde vzniká Otava. Když jsme tam přijeli, tak jsme se najedli, pak převlékli a vyložili lodě. Pak odjeli řidiči a my jsme lodě nosili do náhonu, a po něm je posílali až k lávce přes něj. Tam je Kašpy z vody vytahoval, a my jsme je nosili kousek dál, aby se tam vešly další. Pak jsme je odnesli k nástupišti, tam je odložili, a koukali se na to, jak ti poslední ze skupiny před námi odjíždějí a pak jsme nasedli my. Nejprve jsme traverzovali přes proud do vracáku na druhé straně. Odtamtud jsme vyrazili v předem určeném pořadí. Trochu to cákalo, ale bylo to hlavně na manévrování s lodí mezi kameny, abyste na jeden z nich náhodou nenajeli, jako se to stalo mě. Pak následoval kraťoučký úsek bez kamenů, ale bylo to jen pár metrů. A zase to samý: kameny, všude kameny. Ještě že mi najížděl Klasik, protože kdyby mi nenajížděl nikdo, tak bych se cvaknul úplně hned. Pak po úseku kamení delším, než byl ten na začátku, tak byl rozpadlej „jez“. Ten byl úplně jednoduchej. Takže takový uvolnění a pak zase těžší manévrování mezi kamenama. Pak několik větších vln, některý mě úplně přecákly, a už byl konec blízko. Na konci jsme vylejzali kousíček za mostem, na kterym byla silnička. Tam jsme vystoupili, já s Jirkou se převlíkli, protože jsme nechtěli jéct druhou jízdu, a naložili lodě k převozu nahoru, odkud si dali jen někteří z nás druhou jízdu. Já jsem jel s Jirkou a Vendy v autě. Vždycky jsme někde zastavili a fotili je. Davoš se někde cvaknul, jak nám to potom řek. Když jsme dojeli do cíle, tak jsme tam ještě chvíli čekali, než přijeli po vodě ostatní. Pak jsme vytřeli lodě, nafukovačky složili do báglů a naložili je do transitu a nebo na vlek. Pak se všichni převlíkli a jeli jsme domů. V loděnici jsme uklidili pádla lodě a tak a už se odcházelo. Byl konec výpravy na Otavu.