Přihlášení

TOPlist

Historie Kotvy
Hra o Plzni - 9.4.11

Účastníci: Vlčice, Žabák, Medvěd, Vendy, Pavel, Sylva, Bodlina, Jolana, Veronika, Kája, Míra, Kašpárek, Kody, Rybka, Rarášek, Rosnička, Davoš, Karol, Mourek, Bětka M, Kníže, Ježek, Želva, Veverka, Martina, Denda, Viky, Terča, Bětka S, Bibi, Denisa, Lucka, David

1.místo mládež 35 b. hlídka: Viky, Denda, Bětka S.
V sobotu 8. 4. 2011 ve 13:20 jsme my všichni kotváci a jejich rodiny měli sraz na Náměští republiky u toho stříbrného andělíčka, co si na něj lidé šahají pro štěstí. Jenom žabák se svojí rodinou přišel déle. Po společných fotografiích jsme konečně mohli obejít všechny stanovené hranice a začít hru. Já, Bětka a Denda jsme vyrazili směrem ke Smetanovým sadům a začali odpovídat na otázky. Bětka a Denda mi velice pomohli s hledáním obrázků a přiznám se, že kdybych je neměla, tak bych tam bloudila ještě teď. Velice nám také pomohla informační babička a pan vrátný z muzea. Bětka se už nemohla dočkat, až bude mít zmrzlinu a Dendu už bolely nohy od toho, jak pořád lítal sem a tam a hledal obrázky do dotazníku. Když jsme potkali Skupinu Želvy velice mě pobavilo jak Želva přišla k nějakému pánovi a povídá ,,můžete mi poradit?“ pán jí odpověděl: ,, I´m sorry, I´m photo.“ Takže lekce angličtiny nakonec. Potom co se Bětka dočkala alespoň nanuka a Denda jel domů, jsem jela k Alešovi na kurz kormidelníků. Hezky jsme si to užili a na závěr – kdo se chce naučit, jak za půl vteřiny vylézt z lodi, přijďte za mnou a vemte sebou jednoho pavouka.

Zaplsala Viky Kelišová.

2.místo mládež 33,5 b. hlídka: Želva, Karol, Bětka M, Ježek
Všichni jsme se sešli na náměstí u Andělíčka. V naší skupině byla Želva, Ježek, Bětka a Karol. Vlčice odstartovala hru a dostaly jsme listy, kde byly obrázky a otázky. Potom jsme si prošly území, kde můžeme běhat. Naše skupina šla nejprve hledat obrázky. Potkaly jsme jednu starou paní, která nám kontrolovala 1/2 hodiny otázky. Potom jsme vyrazily kreslit Spejbla a Hurvínka. Na Hurvínkovi byly nalepené střepy a Rarach se o ně pořezal. Také se nám podařilo najít sochu Žumbery, která je na Císařském domě na náměstí. Když jsme dorazily se splněnými úkoly do cíle, tak jsme si šly koupit zmrzku. Na vyhlášení výsledků jsme si musely počkat do neděle, protože bylo až po eskymácích. Byly jsme druhé. Sláva!!!

Zaplsala Karol.

3.místo mládež 32,5 b. hlídka: Rarach, Davoš, Mourek
Odpoledne jsme se sešli na náměstí Republiky. Poté jsme se šli podívat, kde jsou hranice. Pak jsme dostali papíry s otázkami a začala hra. Nejprve jsme na papír napsali, co jsme věděli. Potom jsme obešli náměstí, abychom něco zjistili. Pak jsme šli do Kopeckého sadů, k velkému divadlu (kde jsme nic nenašli) a zpátky na náměstí. I když mužstvo reptalo, pokračovali jsme dál k Hurvínkovi. Mourek si sednul a nakreslil Spejbla a Hurvínka. Já jsem se dotknul Hurvínka a on, zákeřník mě pořezal (asi se mu nelíbí, že si ho všichni kreslí). Když Mourek dokreslil vydali jsme se k ZPČ muzeu. Cestou jsme potkali skupinu tyčkařů, kteří mě ošetřili. Potom jsme šli zjistit, odkud jsou zkamenělé kmeny, které jsou před muzeem. Pak jsme šli zjistit některé věci k „chytré tabuli“. Pak jsme šli zjistit poslední obrázky. Tato cesta byla pokoušena Davošem, který fňukal, že chce na záchod, tak jsem mu u Cross Café nabídl, že může jít na záchod. Davoš řekl, že chce na záchod do kavárny, kde byl Mourek. Mourek si stěžoval, že má hlad, tak jsme se cestou zastavili a Mourek si koupil pizzu. Potom jsme se vrátili na náměstí, kde jsme odevzdali výsledky a počkali na ostatní. Pak jsme se rozloučili a odešli.

Zaplsal Rarach.

3.místo mládež 32,5 b. hlídka: Rybka, Veverka, Martina, Lucinka
Já závodila se skupinou ve složení: Rybka, Lucinka, Martina W., Veverka. Dostaly jsme papíry s otázkami a obrázky, které jsme měly uhodnout a u obrázků napsat adresu, kde jsou. Nejdříve jsme šly na obrázky, které jsme zhruba věděly, kde jsou. Na otázky jsme šly do Masných krámů a na informační tabuli ve Smetanových sadech. Šly jsme také na radnici k modelu Plzně, kde jsme také sehnaly asi dvě otázky. Po sehnání otázek jsme šli k DJKT zjistit přesnou adresu nějakého obrázku. Podívaly jsme i do Křižíkovo sadů, kde jsme dopsaly další tři otázky a namalovaly Hurvínka a Spejbla. Cestou jsme potkaly skupinu, kde byla Ježek a ta křičela přes celý sady, že se Rarášek říznul o střep, který byl na Hurvínkovi. Jolana, která soutěžila taky, mu to ošetřila. Když nám chyběla jedna otázka a jeden obrázek, hledaly jsme ho na náměstí, protože se nám zdál povědomý. Najednou Martina vykřikla ,, vidím ho ´´. Super našli jsme poslední obrázek a hned vedle něho byla i poslední otázka, kde seženu neopren. Seženu ho na Náměstí republiky v obchodu Sun bow. Šli jsme odevzdat soutěžní papíry a koupit si zmrzlinu. Potom jsme šli s Raráškem na policii nahlásit, že jsou u Hurvínka rozházené střepy. Potom jsme se rozešli a kormidelníci a zástupci družin jeli k nám, kde jsme mluvili o družinách a potom u nás všichni přespali a ráno jsme jeli na eskymáky.

Zaplsala Rybka.

4.místo mládež 28,5 b. hlídka: Bibi, Terča, Denisa
V sobotu 9.4. ve 13,20 jsme se sešli na plzeňském náměstí u Andělíčka k Velké hře o Plzni. Všichni přišli včas kromě Žabí rodiny. Nejprve jsme si obešli celou trasu. Potom nás Vlčice rozdělila do družstev,rozdala papíry s obrázky a otázkami a mohli jsme vyrazit do boje. Nejtěžší bylo rozluštit fotky. V nouzi jsme odchytly kolemjdoucí babičku, aby nám pomohla. Odpověděla, že je slepá, tak jsme neuspěly. Zkusily jsme se zeptat městské policie. Ale odpověděli nám pouze na dvě otázky, tak jsme kroužily a hledaly a hledaly a hledaly.......... nakonec jsme našly všechny odpovědi. Všichni dorazili do cíle ve zdraví kromě Raracha, který se pořezal o střepy na Hurvínkovi. V cíli nás čekala odměna v podobě zmrzliny. Nakonec jsme museli pošeptat Vlčici správnou odpověď na otázku „Kde byla vytištěna první kniha?“ To se nikomu nepovedlo. Všem se nám hra moc líbila a těšíme se na další.

Zaplsala Terča.

5.místo mládež 22 b. hlídka: Kody, Kníže a David
Dne 9.4. jsme se vypravili na velkou hru o Plzni.Zůčastnili se toho všichni Kotváci a bratři i sestry Kotváků.Nejprve jsme si prošli povolené hřiště. Bylo šest skupin dětí a čtyři skupiny dospělých.Pak jsme dostali papíry s otázkami a obrázky, kde jsme museli napsat adresu toho, kde jsme to našli. Jedna otázka byla, kde bydlel a studoval Bedřich Smetana. Měli jsme také namalovat Hurvínka se Spejblem.My jsme nakreslili Spejbla menšího než Hurvínka a měl ruku mutanta a Hurvínek měl sedmiprstou ruku. Nemohli jsme najít, na co byly háky v mázhauzu. Byly na hasičské hadice, aby se usušily.Naopak hned jsme našli sochu vodní panny.A také holuba nebo orla nebo co to bylo jsme našli brzo.Bylo dobrý, že když jsme přišli k ZČM tak vyšel pán, který nám hodně otázek poradil.Celý tento den byl dobře připravený a taky srandovní. Líbilo se mi to a věřím, že se to líbilo všem.

Zaplsal Kníže.

1.místo dospěláci 40 b. hlídka: Medvěd, Žabák, Sylva a Bodlina
Družině Plešatců velel Medvěd, to ale Žabák jen říkal, skutečný vůdce se prostě nikdy neudrží, a velí aspoň skrytě J . Taky na to má! Zatímco Medvěd s Bodlinou a Sylvou ohledávali divadlo, Žabák podřimoval na lavičce, a teprv když jsme se vydováděli, tak nám shovívavě předvedl, jak se hledají informace – no přece na mluvící informační tabuli. Obkroužili jsme sady a náměstí, vypadali jak když hledáme ulítlý včely, ale strategie byla dobrá – než jsme vyrazili do nového kolečka, chyběl nám jen obrázek „vodáckého“ okna. Už jsme se trochu báli, abychom nekroužili až do večera, ale Medvědí ostrozrak okno odhalil na hotelu Slovan. Filuta Vlčice připravila 33 zapeklitých dotazů a obrázků, ale u Plešatců si šplhnul hlavně plešatý Spejbl. Medvěd ho chtěl láskyplně pohladit, naštěstí si včas všiml střepů (na rozdíl od nebohého Raráška).
Bylo to bezva, všichni zjistili, co je na plzeňských domech sošek orloholubů, ženských škrtících dítě nebo držících vývrtku, andělíčků bez křídel, kobyl s Václavem i bez něj, různých důležitých pánů jako třeba toho, co krade žárovku, no a taky 12 panovníků, co jich najednou bylo 14, a těch různých věžiček a vikýřů a „nevodáckých“ oken…
Vlčice, díky! (Špión Pavel si akci taky pochvaluje.)

Kroniku zapsala za tým Plešatců Sylva, za trest, že má vlasy do pasu.

2.místo dospěláci 36 b. hlídka: Kája a Míra

3.místo dospěláci 35 b. hlídka: Rosňa a Kašpy

3.místo dospěláci 35 b. hlídka: Vendy, Pavel, Jolana, Veronika

Fotogalerie -

Komentáře
1 | Bodliny dne 09.04.2011 22:30:34
přátelé, kamarádi ......dneska to bylo boží.Vlčice, díky. Jo a ty fotky, jak tam jde naše družina Plešatců......paráda, taky vidíte, jak se k Vám blíží Yull Bryner, Steve McQueen,Charles Bronson a James Coburn......prostě Sedm statečných hadr.Calvero,třes se!Frown
2 | Žabák dne 10.04.2011 22:39:22
Gratuluju všem k umístění, obdivuju Viki, že dostala do cíle Pidilidi a vyhráli!!!
3 | Viky Kelišová dne 15.04.2011 16:46:23
já tam místo lodi mám vody - takže na vysvětlenouSmile
4 | Kaspy dne 15.04.2011 17:04:59
opraveno - už vylejzáš z lodi a ne z vody Smile