Přihlášení

TOPlist

Historie Kotvy
Vyhlášení výsledků Pyranha Cupu - ČPV - 26.11.2011
Účastníci: Klasik, Mirka S., Sopťa, Čert, Medvěd, Vendy, Žabák, Vlčice, Mour, Lida M., Bodlina, Michal, Rochild, Ali, Jolana, Rosňa, Kašpy, Kody, Rybka, Rarach, Davoš, Karol, Mourek, Dežo, Kníže, Ježek, Želva, Martinka, Viky, Bety, Houba, Kuliočko

Je sobota ráno 26. listopadu 2011 a pojedeme na vyhlašování výsledků Českého poháru vodáků 2011. Letos se tento seriál závodů jel pod názvem Pyranha cup. Už je to pěkná řádka let, kdy jsem tyhle závody začal jezdit pod názvem VTJZ (vodácká turistická jízda zdatnosti). Dneska to máme naplánované tak, že vyrazíme na vyhlášení, pak se podíváme na kanál do Tróje a pofrčíme do Černic k Matasům na večeři.

Tak jo, je 9:30 přišel k nám Houba a pofrčíme na Doubravku k Tescu, odkud pojedeme všichni. Srazili jsme se celkem na čas a vyrážíme do Prahy. Zaparkujeme v areálu strahovského stadionu před ČSTV a hurá do sálu na vyhlášení. Na parkovišti potkáváme Otu Chramostu, v sále pak další známé kamarády. Plzeňské Čádíky, Žlutokvíťáky, Bohemku, Prachatický - no prostě všechny. Musím říct, že naše nový oddílový tríka jsou v sále vidět a navíc jsou pěkný. Schůze začíná na čas, schvaluje se program a je tu vyhlášení. První jdou na řadu K1 dívky a tak už to začíná, když čtou Rybku tak celá Kotva začala burácet. To se opakuje i při K1hoši, kde exceloval Kašpy, C2 mládež kde prvních 6 míst získává Plzeň. 6., 5., 4. Žlutokvíťáci a 3., 2., 1. místo my - Želva s Martinkou, Mourek s Davošem a Kody s Raráškem. Pak Sopťa v chlapech co pádlujou jednou rukou a Méďa s Ježourem v GTX. Za třetí místo dostali Pálavu. Vodáckej Pánbůh požehnej a neprotrhni. No a pak se vyhlašovaly i oddíly, v mládežníkách jsme byli 1. a Kvíťáci 2. - No jo Plzeň. Medaile jsou pěkný, diplomy taky, ceny rovněž. Jako první oddíl v mládežníkách dostaneme 5 tisíc korunek. Tak asi něco pořídíme.

Vyhlašování končí, schůze pokračuje - zůstává na ní Čert a Klasik. Ostatní se jedeme podívat na kanál v Tróji. U kanálu jsme zaparkovali a v kanálu i v tomhle studeným počasí trénuje docela dost vodáků, brrr. Prošli jsme si kanál, podívali se po okolí, kamarádi z HG sportu mají zavřeno, tak se alespoň díváme na jejich kempík s chatkama, kam jsme zvaní. Dospělí okukujou v sousedním krámku Koala výprodejové plastové vydry za 4650,- jedna. Chvíli debatujeme, vytahujeme z kapes kačky a Mour vyráží smlouvat o ceně. Paní šéfová je neoblomná a tak vytahujeme i zbytek a kupujeme dvě kánoiky. Montujeme na Méďobus a Žabák vyrazil koupit ještě třetí vydru. Už jí není kam dát a tak jí přiveze v týdnu. To se tedy povedlo - za 14 tis. korun jsme koupili tři pěkný lodě. To je paráda.

Z Tróje vyrážíme už na Plzeň - Méďa do loděnice, Žabáci domů pro oddílový peníze - aby vrátili půjčky od ostatních na lodě, protože tak 3 rodiny by už neměly ani na pití k večeři. Dorážíme k Matasům do Černic a už je tu večeře - jsou to smažáky, kuřecí řízky a kuřecí plátky v sýrové omáčce. Nadlábli jsme se, Pavel Pecháček nás pak fotil na web. Jo profík je profík. Vyprávíme si zážitky letošní sezóny a najednou je večer a pomalu jsme se rozjížděli domů.

Príma večer a ještě lepší společnost.
Zapsal Žabák

Fotogalerie -

KOMENTÁŘE:
1 | Vlcice dne 28.11.2011 15:05:32
Pěkně jsi to napsalSmile
2 | Vlcice dne 28.11.2011 15:14:20
nepatří to sem, ale mrkněte na ty krásný fotky v sekci členi klubuShock
3 | Žabák dne 28.11.2011 23:41:38
Tak jsem dneska dovezl i tu třetí vydru. Na paní šéfovou z Koaly jsem pár minutek čekal, pak odemyká vrata a vytahuje z tašky pilku na železo. Jo, jo, stane se. Včera si paní nechala klíče v prodejně a zacvakla visací zámek. Tak jsem se dneska zachoval jako gentleman a ten dlouholetý visací zámek jsem pilou z OBI popílil a hurá pro loď. V Tróji byla zima jako prase, tak jsem bez otálení naložil lodičku a hurá do Plzně. V Doudlevcích jsem ještě tankoval a chlápek od pumpy na mě haleká, jestli prej na lodě už není zima. Tak jsem mu vysvětlil, že to byla dobrá koupě a jel jsem. No a nová loďka je už v loděnici.
4 | Lida dne 29.11.2011 07:51:34
Kronika je pěkná, Žabáku, máš nepochybně nějaké střevo Pfft A fotky už jsem zkoukla, jsou bezvadný Cool
5 | Klasik dne 29.11.2011 08:41:59
Čí je ta fialová věc, která po nás zůstala v hospodě a já ji mám na posledních fotkách kolem hlavy? Smile
6 | Žabák dne 29.11.2011 09:48:58
Nepoznal jsi Medvědovo onuce do zimy?
7 | Bodliny dne 29.11.2011 11:53:02
Mirečku ale sluší ti to Smile Jinak musím říct, že to byla moc pěkná akce.....díky všem